نکته روز: خجالت زده ها / در انتظار بهار پرسپولیس!

نويسندگان
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین اخبار دنیای فوتبال و آدرس news-football.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

 

اگر مشکل عدم اعتماد به نفس بازیکنان من حل شود، خیلی از مسائل حل شدنی است.

هادی نوروزی

 

 سرمربی پرسپولیس همچنان عاجز از خلق برد است. بعد از تساوی مقابل شهرداری یاسوج با گل نجات بخش مهدوی کیا ، ژوزه در پاسخ به اين سوال كه آيا پرسپوليس از اين بحران خارج مي‌شود يا خير؟ حرفهای جالبی به زبان آورد. سرمربی پرسپولیس به کلمات مسلط است و این بزرگترین ویژگی اوست.

ژوزه درباره خروج پرسپولیس از بحران گفته است : حتما اين اتفاق مي‌افتد. همه‌ي تلاش ما براي اين است كه از اين وضعيت خارج شويم. ما در حال حاضر شانزدهم هستيم و اين براي ما خيلي بد است. همه‌ي بازيكنان هم از حضور در اين رتبه ناراحت و خجالت‌زده هستند!
 سرمربي پرسپوليس ادامه داد: با اين حال ما بازيكنان بسيار خوبي داريم. اين‌كه بتوانيم خود را از اين شرايط نجات دهيم فقط به اعتماد به نفس بازيكنان بازمي‌گردد .
اینکه  مانوئل باتجربه که در دوران بهار عربی در پایتخت مصر زندگی می کرد بالاخره بهار را به پرسپولیس می آورد یا نه معمای  بزرگی است.  پرسپولیسی ها هنوز از او ناامید نشده اند و او باید از این موقعیت ویژه استفاده کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب